عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 1696
نویسنده : امین سکندرپور

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی Call of Duty Black Ops , خرید آنلاین بازی Call of Duty Black Ops , خرید پستی بازی Call of Duty Black Op , خرید پستی بازی ندای وظیفه 7 , دانلود call of duty 7 با لینک مستقیم, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Call of Duty Black Ops , دانلود با لینک مستقیم Call of Duty Black Ops , دانلود با لینک مستقیم ندای وظیفه 7 , دانلود بازی Call of Duty Black Ops , دانلود بازی ندای وظیفه 7 , دانلود رایگان بازی call of duty 7 , دانلود مستقیم بازی Call of Duty Black Ops , دانلود مستقیم بازی عملیات سیاه , دانلود مستقیم کامپیوتر بازی عملیات سیاه , دانلود نسخه فشرده بازی Call of Duty Black Ops با لینک مستقیم , دانلود نسخه نهایی بازی call of duty 7 , دانلود نسخه کامل بازی Call of Duty Black Ops , دانلود نسخه کامل بازی ندای وظیفه 7 , دانلود کرک نهایی Call of Duty Black Ops , دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم call of duty 7 , نسخه نهایی بازی Call of Duty Black Ops , نسخه کامل و سالم بازی ندای وظیفه 7 دانلود بازی call of duty 7 ,
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 1614
نویسنده : امین سکندرپور

اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم در تاریخ، بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. جنگ هایی که ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را به جنگ هایی سپرده اند که در آن دیگر خبری از نبردهای تن به تن نیست. جنگ هایی که در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را به انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه است که با پیشرفت انسان در این زمینه تلفات و خرابی هایی که پس از جنگ به وجود می آمدند، بسیار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همین مسئله باعث شده تا دیگر در دنیای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را به دیپلماسی بسپرد. اما در این میان، هستند کسانی که برای رسیدن به اهداف خود هنوز دست به عملیات های نظامی می زنند. همین مسائل باعث شده اند تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر برای نابود کردن گروه های تروریستی شکل گیرند. همین عامل که به یکی از دغدغه های مهم دنیای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی برای بسیاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ندای وظیفه جنگ مدرن 2 2 call of duty modern warfare , دانلود رایگان پکیج سری کامل بازی call of duty ندای وظیفه جنگ مدرن با حجم کم , دانلود نسخه فشرده بازی 2 call of duty mw برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود کرک بلک باکس اسکیدرو بازی جدید 2 call of duty modern warfare برای pc , رفع اشکال کد تقلب راهنمای نصب کرک بازی 2 call of duty modern warfare , download Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , بازی Call of Duty 6 برای کامپیوتر , خرید آنلاین Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , خرید بازی Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , خرید بازی ندای وظیفه 6 : جنگ های مدرن 2 , خرید پستی بازی Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , دانلود Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , دانلود بازی جنگ های مدرن 2 , دانلود بازی ندازی وظیفه 6 , دانلود نسخه کامل Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم کشتی کج 2014 ,
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 1369
نویسنده : امین سکندرپور

 بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال ۲۰۰۳ ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد.
 



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ندای وظیفه جهان در جنگ Call of Duty: World At War , دانلود رایگان سری کامل بازی ندای وظیفه Call of Duty با حجم کم , دانلود نسخه فشرده بازی ندای وظیفه 3 Call of Duty: World At War برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود کرک بازی Call of Duty: World At War برای pc , دانلود بازی کم حجم ندای وظیفه 5: جنگ در جهان | Call of Duty: World At War ,
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 1579
نویسنده : امین سکندرپور

ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین (به انگلیسی: Call of Duty 4: Modern Warfare)‏یک بازی تیراندازی اول شخص ایجاد شده توسط اینفینیتی وارد و منتشر شده توسط اکتیویژن و برای پلی‌استیشن ۳، ویندوز، و ایکس‌باکس ۳۶۰. و بعد از مدتی برای مکینتاش و در پاییز سال ۲۰۰۸ است.

خالد ال اسد اسلحه‌ای به سمت رئیس جمهور می‌گیرد و او را به قتل می‌رساند.با انتشار این ویدویو ترس دنیا رو فرا می‌گیرد. مخوف ترین تروریست خاورمیانه رئیس جمهور را به قتل رسانده و الان بر سر حکومت نشسته‌است و قدرت خیلی بیشتری پیدا کرده‌است. برای انگلستان جالب است که خالد چطور توانسته است چنین قدرتی برای کودتا به دست بیارد.زیرا در هر حال شکست دادن ارتش یک کشور و زندانی کردن رئیس جمهورش و قتلش برای یک تروریست نباید کار راحتی باشد. آمریکایی‌ها برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن خالد و نجات شهر آماده حمله به آنجا می‌شوند و هدف اول ایستگاه تلویزیونی هست. که خالد از اونجا برنامه هایش را پخش می کند ولی انگلیسی‌ها تصمیم می گیرند پیش از حرکت سربازهایشان مهره اسب را برای اطمینان به جلو بفرستند. ولی این مهره گم شده! نیکولای جاسوس جهانی به نقل از منابع روسی احتمالا تحت بازداشت نیروهای خالد ال اسد هست. تیم برای یک عملیات مشترک به طرف روستایی اشغال شده در روسیه می‌روند تا با همکاری نیروهای گروهبان کامارو نیکولای رو نجات بدهند.عملیات با موفقیت به پایان می‌رسد و نیکولای که گویی نقشه رو از قبل می‌دانسته سوال می‌کند که آمریکایی‌ها حرکت کردند یا خیر و از شنیدن جواب ناراحت می‌شود. اون محل مخفی شدن خالد رو می‌داند و تیم به سمت اون مکان حرکت می‌کند در طول این مدت سربازان آمریکایی بعد از نجات شهر و رسیدن به ایستگاه تلوزیونی متوجه می‌شوند همه برنامه‌ها از پیش ضبط شده بوده و عملیات شکست می‌خورد. عملیات بعدی نجات و اسکورت تانک ارتش به بزرگراه برای بقیه عملیات پاکسازی هست.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود call of duty 4 , دانلود بازی call of duty 4 , دانلود بازی call of duty mw4 , دانلود بازی call of duty modern warfare 4 , دانلود بازی mw4 , دانلود بازی call of duty 4 modern warfare برای کامپیوتر , دانلود بازی call of duty 4 برای کامپیوتر , دانلود بازی ندای وظیفه 4 , بازی call of duty mw4 , دانلود بازی call of duty , دانلود Call 1 بازیCall of Duty MODERN WARFARE 3 , دانلود بازی call of duty 4 modern warfare , call of duty 4 دانلود , call of duty 4 modern warfare دانلود بازی , دانلود بازی کالاف 4 , دانلود بازی call of duty 10 , دانلود بازی cod4 , دانلود بازی call of duty10 , دانلود بازی Call of Duty 4 , Call of Duty 4 Modern Warfare دانلود , ,
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 1148
نویسنده : امین سکندرپور

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود بازی modern warfare 3 , دانلود بازی کامپیوتر ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود بازیCall of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود رایگان نسخه pc بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی modern warfare 3 , دانلود لینک مستقیم بازی Call of Duty: Modern Warfare , دانلود مدیافایر بازیCall of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود مستقیم بلک باکس بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود نسخه RELOADED بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه بلک باکس ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود نسخه ریلودد بازی modern warfare 3 , دانلود نسخه فشرده Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه نهایی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه کم حجم Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود کرک جداگانه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود کرک نهایی و سالم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ,
به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com