عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1392
بازدید : 1389
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم The Wolf Among Us Episode 2 برای کامپیوتر

با سلام خدمت دوستان گلم.پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی استراتژیک , ,
تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392
بازدید : 1493
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم سرباز نخبگان-Soldier Elite

سرباز نخبگان، از سقوط از یک زیردریایی روسیه منجر به تحقیقات مخفی را در آزمایشگاه های نظامی که Jacek Parecki دانشمند DNA. بازیکن خواهد شد در آزمایشگاه به عنوان عامل کول سالیوان نفوذ، و با استفاده از سلاح های پیشرفته و ابزارهای با تکنولوژی بالا، کول، متوجه خواهد شد که چه چیزی است که در داخل دیوار آزمایشگاه پنهان است. زاویه دوربین دو اجازه می دهد بازیکن برای دیدن مشخصات تاکتیکی هوایی، و یک دیدگاه راهبردی بیش از شانه است.سایت بزرگ ایگس گیم به شما پیشنهاد میکند این بازی بسیار کم یاب رو دانلود کنید و لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی استراتژیک , ,
تاریخ : جمعه 11 بهمن 1392
بازدید : 6895
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم SIMS 4 با لینک سالم

با سلام خدمت دوستان گلم امروز می خوام یه بازی رو بهتون معرفی کنم که یکی از بهترین بازی های شرکت EA است.در این بازی شما ازاد هستید هر کاری رو انجام بدید و ازاد هستید.این بازی تنها در این سایت یعنی ایکس گیم منتشر شده است و کپی برداری از ان بدون زکر منبع حرام است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماجرایی , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 3318
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی بسیار کم حجمCrash Time 4 : The Syndicate

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماجرایی , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 1217
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم ارباب حلقه ها جنگ در شمال-Lord Of The Rings: War In The North

با سلام خدمت دوستان گلم امروز میخوام یه بازی بسیار بسیار عالی بهتون معرفی کنم که همچون فیلمش بازی جذابی است.این بازی بسیار جذاب از شخصیت های فیلم ارباب حلقه ها ساخته شده که مثل فیلم داستان بازی نیست که باید حلقه رو نابود کنید.شما درون این بازی باید با غول هایی بزرگ بازی کنید که کار سختی دارید من خودم این بازی رو بازی کردم تا یه جایی رفتم از اون به بعد رو نمی تونم برم.من به شما پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو اگه بازی نکردید دانلود کنید و این بازی رو بازی کنید خیلی بازی جذاب و جنگی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی استراتژیک , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com