عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 3319
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی بسیار کم حجمCrash Time 4 : The Syndicate

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماجرایی , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 1319
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی بسیار کم حجم مورتال کومبت-Mortal Kombat Komplete Edition

سلام دوستان گلم امروز میخوام یکی از پر طرفدار ترین بازی های مبارزه ای رو بهتون معرفی کنم که اسمش مورتال کمبت هست که طرفداران خیلی زیادی دور بر خودش جمع کرده و بعد از بازی تیکن دومین بازی پر طرفدار جهان به شمار می رود. در این بازی همچون بازی تیکن که بازی معروف تر از این بازی است سبک مبارزه ای دارد و شما باید در جایی با یک نفر دیگر که خود شما انتخاب می کنید بازی کنید شما می توا نید طرف مقابلتون دوستتان باشد یا کامپیوتر باشد.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی رو دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 1401
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق کم حجم مسابقات رالی جهانی 5-WRC 5

از بین بازی های رالی WRC FIA World Rally Championship یکی از عنوانی است که نسبت به بازی های هم سبک مانند Grid و Dirt در سطح پایین تری قرار دارد . اما همیشه طرفداران خاص خود را دارد و جذابیت های منحصر به فرد هم از ویژگی WRC است. نسخه جدید بازی یعنی WRC 45 که به تازگی توسط کمپانی Milestone S.r.l برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. این بازی جذاب و مهیج از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی رو دانلو کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 1218
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم ارباب حلقه ها جنگ در شمال-Lord Of The Rings: War In The North

با سلام خدمت دوستان گلم امروز میخوام یه بازی بسیار بسیار عالی بهتون معرفی کنم که همچون فیلمش بازی جذابی است.این بازی بسیار جذاب از شخصیت های فیلم ارباب حلقه ها ساخته شده که مثل فیلم داستان بازی نیست که باید حلقه رو نابود کنید.شما درون این بازی باید با غول هایی بزرگ بازی کنید که کار سختی دارید من خودم این بازی رو بازی کردم تا یه جایی رفتم از اون به بعد رو نمی تونم برم.من به شما پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو اگه بازی نکردید دانلود کنید و این بازی رو بازی کنید خیلی بازی جذاب و جنگی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی استراتژیک , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 5523
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم SWAT 5 با لینک سالم

 SWAT 5 اتحادیه ایجاد شده اقدام تاکتیکی بازی اصلی را با سطوح جدید ، حالت های جدید چند نفره ، و چرخ دنده ی جدید داغ برای تیم خود استفاده کنید . جرم و جنایت در حال افزایش است . مواد مخدر و اسلحه بیشتر ظاهر می شود در خیابان ها و در شهرستان در بحران است. SWAT به نام در به در یک سری از اختلالات که در نهایت آنها را منجر به ریشه مشکل ، یک خانواده جرم و جنایت اروپای شرقی است که اقامت در شهرستان گرفته تا را . مرحله نهایی مسابقات نهایی برای تاکتیک های افسانه ای SWAT در برابر جنایتکاران mostdangerous و بی رحم هنوز جای ،Stetchkov syndicate.Within شهرستان، بحران و آشفتگی استهر روز ، هر رخداد دوم . هنگامی که استفاده عادی از اجرای قانون یک انتخاب نیست، یک گروه است که به نام در توزیع عدالت به کسانی که فکر می کنند که بالاتر از قانون وجود دارد . این واحد بسیار مورد توجه قرار گرفته و به خصوص آموزش SWAT است . در SWAT 4 ، شما رهبر عنصر ازسلاح های ویژه و تاکتیک های تیم های معتبر در شهرستان های بزرگ که در آن خطر بزرگی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com