عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 1318
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود اخرین نسخه ی بازی Warhammerبا حجم فوق العاده کم

 موزیک علامت هرج و مرج بازی های مبارزه رایگان Download.Throughout بازی، بهترین طراحان، این واقعیت است که "تحت صحنه، و همچنین به عنوان منبع اصلی خسته کننده مدیریت د - تاکید، با این حال، تمرکز ارتش از دعوا، و همچنین به عنوان "بازی های آنلاین. موزیک راه اندازی در جهان کنونی، ارتش های توپ، بازیکن با در 4 در جدول 1، به بازی آنلاین مراجعه کنید.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد میکند این بازی بسیار کم حجم و جذاب را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی فکری , ,
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 29383
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق کم حجم جومونگ با حجم 1 مگابایت

دانگمیونگ (زاده ۵۸ ق. م. درگذشته ۱۹ ق. م. - پادشاهی ۳۷ تا ۱۹ قبل از میلاد) یا به طور کامل دانگمیونگ سئونگ وانگ که به اسم زمان تولدش جومونگ نیز معروف است، موسس امپراتوری گوگوریو بود. گوگوریو در میان سه امپراطوری کره، شمالی‌ترین آنها محسوب می‌شد و بخش‌هایی از منچوری و کره شمالی امروزین را در بر می‌گرفت.. درلوح سنگی گوانگائتو از او با نام چومووانگ به معنی پادشاه چومو و در ۲ کتاب تاریخی سامگوک ساگی و سامگوک یوسا از او با نام جومونگ و عنوان گو یاد شده‌است. همچنین در کتاب سامگوک ساگی از او با نام چومونگ یا سانگائی نیز نام برده شده‌است. آرامگاه جومونگ در کره شمالی کنونی واقع است. در سایر نوشته‌های بدست آمده او با نام‌های چومونگ، جونگمو یا دومو معرفی شده‌است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی استراتژیک , بازی کودکان , ,
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 1275
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم تکواندو2014 برای کامپیوتر

با سلام خدمت دوستان عزیر امروز می خوام یکی از پر طرفدار ترین بازی های دنیا رو بهتون معرفی کنم که بازی تکواندو هست که طرفداران زیادی پیدا کرده و بین مردم محبوبیت خاصی داره و اشخاص بزرگس در این بازی وجد داره از تیم ملی ایرا هم یوسف کرمی در این بازی وجود دار که برای ایرانی ها یک افتخار بزرگ است.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد میکنه این بازی رو دانلود کنید و از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
بازدید : 1778
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم خدای جنگ 2 با لینک سالم-God Of War 2

 بازی خدای جنگ سوم شخص اکشن ماجراجویی بازی ویدیو توسعه یافته توسط سانتا مونیکا استودیو و منتشر شده توسط سرگرمی کامپیوتری سونی ( SCE ) است . نخست برای پلی استیشن 2 ( PS2 ) کنسول در تاریخ 13 مارس 2007 منتشر شد، آن را به قسط دوم در خدا از سری جنگ ، ششم به ترتیب زمانی ، و عاقبت به سال 2005 خدای جنگ است . بازی آزادانه در اساطیر یونانی است و مجموعه ای در یونان باستان ، با انتقام به عنوان موتیف مرکزی آن است. بازیکن کنترل شخصیت کریتوس ، خدای جنگ جدید که در سابق، آرس کشته شدند. کریتوس توسط زئوس ، پادشاه خدایان المپیک ، که او را از الوهیت خود را به نوار و او را بکشد خیانت . به آرامی به عالم اموات کشیده ، او توسط تیتان گایا ، که او را دستور برای پیدا کردن خواهران سرنوشت ، به آنها می تواند اجازه می دهد او را به سفر به عقب در زمان ، جلوگیری از خیانت او، و انتقام گرفتن از زئوس را نجات داد. ناموفق در کشتن زئوس ، کریتوس با استفاده از قدرت از سرنوشت برای بازیابی تیتان از گذشته، و آنها را درحمله به کوه المپ است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 1419
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی جام جهانی 2014 برزیل با حجمی فوق العاده کم و گزارشکری عادل فردوسی پور

با سلام خدمت دوستان گلم امروز براتون بازی جام جهانی برزیل رو دارم که تمامی تیم های حاضر در این جام در این بازی مجود است از جمله:4 تیم اسیایی که راه به این رقابت ها یافته بودند که یکی از ان ها ایران است و تیم هایی چون اسپانیا که در رقابت های سال 2010 قهرمان این رقابت ها شد و المان و ایتالیا و تیم بزرگ آرژانتین که هم گروه ایران در این رقابت هاست.گزارشگری این بازی به دست عادل فردوسی پور است که به هیجان های این بازی می افزاید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ورزشی , ,
به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com